czwartek, 22 listopada 2018

Parówki w cieście francuskim

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z propozycją na szybkie jedzonko. Parówki w cieście francuskim to ciekawa alternatywa dla zwykłych parówek. U mnie goszczą bardzo często zarówno na śniadanie, obiad, kolację jak i przekąskę.

Składniki:
- 8 cienkich parówek
- ser topiony w plasterkach 
- gotowe ciasto francuskie
- przyprawa chili w młynku Kotanyi

Przygotowanie:
1. Ciasto francuskie kroimy na 8 kwadratów.
2. Na każdym układamy plasterek (albo więcej) sera topionego w plasterkach. Ja dodatkowo posypałam ser przyprawą chili w młynku Kotanyi (albo może być to co kto lubi, my lubimy na ostro).
3. Na każdym kawałku kładziemy parówkę i zawijamy ją w ciasto. Ja zostawiam końce parówek nieowinięte, bo fajnie wyglądają i bardziej się przypiekają. Ciasto na łączeniu lekko dociskamy. Układamy na blaszce do grilla i wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 200 stopni C. 
4. Pieczemy około 20 minut, aż ciasto się ładnie zarumieni.

9 komentarzy:

  1. Szybkie i dobre danie. Mniam, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O dzięki!!! Słyszałam o tym ale jakoś tak... Ale jak się zobaczy to od razu inaczej się do tego podchodzi :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może spróbuję zrobić dla gości, nie wydaje się skomplikowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam mniam, takie pyszności. Wypróbuję na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smakowita inspiracja, muszę wypróbować.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam podobny przepis z tą różnicą, ze ciasto tniemy na paski ok.1cm i owijamy spiralnie wokół kiełbaski, goście jedzą oczami!

    OdpowiedzUsuń